Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania i sprawdzenia paczki.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.
  2. Zapakuj zwracane produkty w oryginalne opakowanie – powinny być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania.
  3. Dołącz wypełniony formularz do paczki i zabezpiecz ją taśmą.
  4. Wyślij przesyłkę na adres:

Maynard sp. z o.o.
ul. Katowicka 11
46-203 Kluczbork

Reklamacje

Jeśli chcesz złożyć reklamację, oferujemy roczną odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego. Rozpatrzenie reklamacji trwa maksymalnie 14 dni.

Jak złożyć reklamację?

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny.
  2. Reklamowany artykuł zapakuj wraz z formularzem reklamacyjnym. Dołącz dowód zakupu, który otrzymałeś e-mailem.
  3. Wyślij paczkę na adres:

Maynard sp. z o.o.
ul. Katowicka 11
46-203 Kluczbork
(z dopiskiem "REKLAMACJA")

W przypadku pytań skontaktuj się z naszą obsługą klienta – chętnie pomożemy!